Pop zvezda, miljenica milenijalaca i devojka čije ime garantuje gomile pregleda i lajkova na internetu govori o MTV Adria nominaciji, načinu na koji su drštvene mreže promenile svetsku pop scenu i novom projektu na kom ovih dana radi u studiju.
MTV Adria nominacija koju si dobila za hit „Nemam vremena za to“ još uvek je aktuelna. Ne znamo koliko je pregleda imala na Insta Story-ju tvoja reakcija na vest o nominaciji, ali je definitivno to bila jedna od najsimpatičnijih objava te forme duže vreme. Koliko je ovo prekretnica u tvojoj karijeri?
Osećam se kao dete MTV-a. Odrasla sam uz taj program. Mislim da je MTV imao veliki uticaj na mene kao izvođača, ali i generalno na moj muzički ukus. Kroz emisije i koncerte koje su puštali, još kao dete sam stvarala sliku savršenog izvođača, koji treba da ima dobar vokal, ali i dobar šou, koji podrazumeva dobru koreografiju, scenografiju, glumu, plesače… Ne kažem da bi svi pevači trebalo tako da nastupaju, ali to je ono čemu ja težim od početka karijere.
Tog jutra videli smo da je pesma „Nemam vremena za to“ na YouTube-u prešla četiri miliona pregleda. Pozvala sam ekipu saradnika da im kažem da treba da proslavimo, a onda je stigla i vest o nominaciji za najboljeg regionalnog izvođača godine MTV Adria. Bukvalno je srce htelo da mi eksplodira od sreće. Svakom izvođaču prija kad dobije neku vrstu priznanja, ali za mene je priznanje od MTV-a nešto specijalno. Posebno mi je drago što se ono desilo sad, kad se osećam najbolje u svojoj muzici. Mislim da je „Nemam vremena za to“ prekretnica u mojoj muzičkoj priči i numera s kojom sam uspela da skinem etiketu učesnice u nekom šou programu i devojčurka koji je tada možda bio malo nesnađen u svemu tome.
Od kada znaš za sebe, pratiš svetsku pop scenu i znam da imaš dosta dobru analitiku kad je reč i o popularnoj muzici. Da li bi mogla da napraviš paralelu između pop muzike na kojoj je rasla naša generacija, koja je pravila hitove tokom devedesetih, i današnjih svetskih hitova?
Čini mi se da je privlačenje pažnje najveći problem 21. veka. Ne samo zbog društvenih mreža koje su promenile protok informacija u potpunosti. Toliko je televizija, programa, radio-stanica, internet prostora, društvenih mreža… To je jedan ogroman prostor koji svakome pruža mogućnost da napravi maltene šta god poželi za koncert, za spot…
Ono što je nekad šokiralo javnost, počevši sa Madonom, sada je već kao… Okej, šta još ima novo? Čak i kad je reč o vrlo senzacionalističkim nastupima. Više ni to ne pali, naročito kod novijih generacija koje su skoro pa rođene sa mobilnim telefonima u rukama, od malih nogu bombardovani informacijama. Mislim da su izvođači malo počeli da se gube opterećeni time kako da privuku pažnju. Samim tim, to traženje pažnje do koje se mnogo teže dolazi danas nego ranije, ključ je tih razlika koje si pomenula.
Koja su tvoja posebna mesta u Beogradu?
Mnogo volim kej. Voda me opušta i obožavam je. Presrećna sam što živim blizu reke, tamo odem da trčim, prošetam, ali i popijem kafu ili izađem uveče. Takođe, posebno volim i Gardoš, taj stari deo Zemuna. Beograd je, inače, pun predivnih mesta. Desi mi se da šetam Knez Mihailovom, gde mi je fakultet, pa tuda stalno prolazim, i da samo otkrijem neku fenomenalnu zgradu na koju do tada uopšte nisam obratila pažnju. I onda te bude malo i sramota, zato što imaš svu tu lepotu pored koje svaki dan samo prolaziš, a da ne zastaneš. Kad negde odeš turistički, to ne može da ti se desi.
Takođe, zbog posla sam proteklih godina dobro upoznala Srbiju. Kad idem na zakazane nastupe koji su van Beograda, uvek dođem ranije i redovno prespavam u tom gradu. Sigurna sam da mnogi nisu svesni koliko lepote nudi Srbija. Nedavno sam otkrila turističke ture po Srbiji koje su avanturističke i podrazumevaju otkrivanje prirodnih lepota ove zemlje. To me vrlo privlači i u narednom periodu bih volela da odem u bar jednu takvu avanturu.
Ova godina je bila mnogo uspešna za tebe. Na čemu sada radiš?
Kao i svako ko ostvari neki uspeh u poslu, nakon velike radosti i kod mene je nastupio taj momenat straha i pitanje „Šta sledeće?“ Još tokom leta smo krenuli u studiju da radimo na novim pesmama, ipak, pre nekoliko nedelja dogodilo se nešto u studiju. Kad sam čula numeru, proradila mi je intuicija i znala sam da baš to mora da bude moja sledeća pesma. U međuvremenu se rodila i jedna sjajna ideja za spot koji će biti dosta umetnički. Sada radimo na tome i jako sam uzbuđena. Videćete uskoro šta spremamo.
Autor: Miljana Nešković
Photo: Dragan Mandić
Stilista: Vladislava Joldžić