Lansirajući sopstvenu kozmetičku liniju Lejdi Gaga je ponovo pomerila granice i poslala poruku koja lepotu stavlja u sasvim novi kontekst
Kada se 2008. godine pojavila na svetskoj sceni, bilo je jasno da se dešava nešto drugačije. Iako su je od prvog trenutka pratile sumnje vezano za to koliko je istinski originalna a koliko pozajmljuje od drugih i reciklira već viđene motive, Lejdi Gaga je odavno zaslužula sopstveno poglavlje u istoriji pop kulture. Dakle, ne isključivo muzike već pop kulture na koju je u proteklih jedanaest godina ozbiljno uticala. Iako su najiskusniji analitičari šou biznisa mislili da znaju u kom pravcu će se razvijati njena karijera, Gaga je nekoliko puta iznenadila svet. U trenutku najvećeg komercijalnog uspeha, nakon albuma “Fame monster” (Čudovište slave) i “Born this way” (Rođena ovako) Lejdi Gaga eksperimentiše sa tehno muzikom na projektu “Artpop” i ne mareći za kritike, poigrava se sa (zaboravljenim) kantri zvukom na poslednjem albumu “Joanne”. Ali, iako mnogi tvrde da je krenula stranputicom, vraća se na tron ulogom u filmu “A Star is born” (Zvezda je rođena) i osvaja Oskara za numeru “Shallow” koju je otpevala sa Bredli Kuperom.

Tokom čitave karijere fascinira originalnim modnim izrazom, ekscentričnošću koja nije viđena još od epohe Grejs Džons (famozne osamdesete). Na tom polju se tek preispituje njena originalnost, ali čak i kada reciklira ona to čini na osoben način. Uostalom, kako bi inače bila nadahnuće čitavoj armadi modnih dizajnera? Lejdi Gaga obično razočara najtvrdokornije fanove kada se pojavi regularno odevena bez ekstravagantne šminke i nepredvidivih kostima. Stoga su se svi zapitali kako će izgledati njena kozmetička linija najavljena početkom ove godine? Ono što je obećala u januaru realizovala je krajem leta.
Sa svojim timom predstavila je beauty liniju “Haus Laboratories” i to u trenutku kada istu stvar rade mnoge pop zvezde poput Rijane i njenog kozmetičkog brenda “Fenty Beauty”.

Lejdi Gaga je najviše radila na dekorativnoj kozmetici ponavljajući ono što je govorila mnogo puta. Čitavog života patila je od nedostatka samopouzdanja kada je o fizičkom izgledu reč. Osećaj inferiornosti lečila je teškom šminkom, eksperimentisanjem koje će prekriti nedostatke. Danas tvrdi da lepota nije uslov sreće nijednog bića na svetu, a kolekcijom “Haus Beauty” čiji je ” Haus Laboratories ” bitan deo, kao i uvek, testira sposobnost sveta da prihvati nešto novo. Gaga odabirom boja doslovno briše granice između muškog i ženskog principa, lansira upečatljive tonove koji zahtevaju hrabrost da se bude glamurozan i ekstravagantan. Pod parolom “Promenimo svet lepotom” Lejdi Gaga podstice žene da se igraju sa jarkim ruževima, zlatnim senkama i da ne štede na lajnerima i maskarama. Cela kolekcija je veganska i nije testirana na životinjama što je u skladu sa društvenim angažmanom Lejdi Gage.
Na ovom polju, veliki uspeh pre nje ostvarila je Rijana igrajući na kartu multikulturalnosti i na sopstveno poreklo. Rijanina “Fenty Beauty” linija namenjena je svim tipovima u bojama kože. Pop zvezda sa Barbadosa svojim beauty brendom poručila je da “su sve žene različite i da nijednoj ne sme biti uskraćeno pravo da se oseća zadovoljno”. Puder sa 40 različitih nijansi bio je više od kozmetičkog proizvoda. Nosio je poruku jednakih prava, liberalnosti i suživota. Pop zvezde to rade drugačije, zar ne?