Beograd je svih ovih godina dobro odgovarao svim izazovima i, što je još važnije, ponudom i sadržajem konstantno napreduje.
Beograd je oduvek bio posebno mesto na mapi Balkana i Evrope, a nakon otvaranja 2000. godine ponovo je dokazao svoj turistički potencijal. Danas za duh metropole ovaj grad jednim delom duguje onima koji dolaze da ga posete, a statistika potvrđuje da je reč o turistima iz čitavog sveta. Beograd je dobro, svih ovih godina, odgovarao svim tim izazovima i, što je još važnije, ponudom i sadržajem konstantno napreduje. Hoteli su odličan primer za to. Doslovno, za svaki ukus i svačiji džep.
Od malih dizajn i garni hotela do onih koji važe za kultna, istorijska mesta prestiža poput Moskve na Terazijama, renoviranog Excelsiora, te hotela Balkan.
Izgradnja Hiltona u samom predvorju Slavije potvrđuje ove činjenice. Izazovima vremena odoleli su ne samo stari a opet prestižni hoteli, bez obzira na promene vlasnika koji nisu narušili njihov autentični imidž, već i eksponenti renomiranih globalnih lanaca poput Hyatta, Crowne Plaze rođene u okvirima nekadašnjeg Interkontinentala, hotela Falkensteiner i Holiday Inn na Novom Beogradu.
Mali dizajn hoteli, kakav je na primer Belgrade Art Hotel u Knez Mihailovoj, čine lepšu, uvek inspirativnu, drugačiju stranu svakog grada. Jer hoteli tog tipa jesu uvek priča za sebe – nešto što se ne da naslutiti i predvideti.
Rodila se tu i izvesna nenamerna podela na moderne hotele smeštene mahom u hiperurbanom okruženju Novog Beograda i one starije, klasičnije u različitim delovima starog grada. Beograd prati ritam sveta na ovom polju ne zapostavljajući pritom činjenicu da su hoteli neodvojivi deo njegove lepote.