Aleksandar Vasilijević, generalni menadžer hotela Falkensteiner Belgrade, koji već sedam godina uživa poverenje Beograđana, ali i posetilaca iz celog sveta, smatra da je istrajnost u kvalitetu i posvećenosti zaposlenih ključ uspeha ovog hotela
Kako se gradi emocionalna veza sa gostima? Šta atmosferu jednog hotela čini takvom da gost nikada ne poželi promenu? Odgovori su u poslovnom pristupu hotela Falkensteiner koji predstavlja Aleksandar Vasilijević
Da li ste zadovoljni pozicijom Falkensteiner hotela na ugostiteljskoj mapi Beograda? Kojim strategijama ste osvajali poverenje gostiju?
Falkensteiner Hotel Belgrade otvorio je vrata za prve goste u decembru 2012. godine, i već skoro punih 7 godina se nalazi na samom vrhu mape beogradskih hotela. Jedina strategija koja vam je potrebna da se osvoji poverenje gostiju je istrajnost u kvalitetu, ali pre svega pristup gostu i pružanje posebnog doživljaja i iskustva. Naš gost se ovde oseća kao da je kod kuće. Ovo je hotel koji ima dušu, i gosti to prepoznaju. Mi gostima želimo toplu dobrodošlicu, sada i zauvek.
Šta ponudu hotela Falkensteiner čini posebnom? Kako biste najpreciznije predstavili filozofiju brenda Falkensteiner?
Mi smo kuća u Beogradu koji sa svoje 4 zvezdice gostima pruža uslugu od 5 zvezdica. Posebnost našeg hotela ogleda se pre svega u ljudima koji ovde rade i atmosferi koju dobar tim nosi sa sobom. Ono što se u svakom trenutku trudimo jeste da izgradimo emocionalni odnos sa gostima koji ce tokom svog boravka u hotelu doživeti pozitivne i izvanredne trenutke. Porodica Falkensteiner počela je pre više od 60 godina sa jednim malim pansionom sa svega 7 kreveta. Sada je u pitanju grupacija od preko 30 hotela i apartmanskih naselja u 7 evropskih zemalja. I danas, kompanija je verna onome u šta je verovala od samog početka. Mi smo velika porodica, ponosna na naše korene, porodica koja prenosi prijatnu atmosferu i ima prijateljski i otvoren pristup. Falkensteiner je najsigurniji izbor za idealne trenutke odmora svih generacija, zavisno od motiva putovanja gosta mi imamo hotele koji ce mu odgovarati. Krojeno po meri za sve tipove gostiju i uvek u domaćinskom duhu Južnog Tirola.
U našoj grupi ima hotela namenjenih parovima, putnicima koji žele da se opuste, ali i porodicama, onima koji žele aktivan odmor, onima koji žele da uživaju u najboljoj SPA i banjskoj ponudi kao i gostima koji traže vrhunsku hranu, piće i potpuno uživanje.
Kompanija je uzela najbolje od onoga što nude najveći hotelski lanci, ali je zadržala individualnost porodičnih hotela.

Kakvi su utisci posetilaca? Koliko se ti utisci razlikuju s obzirom na podneblje odakle gosti dolaze?
Mi kao hotel obraćamo izuzetnu pažnju na povratne informacije koje dobijamo od gostiju. Recenzije na portalima pratimo na dnevnom nivou i odgovaramo na svaku. Naš hotel već godinama dobija najbolje ocene na svim kanalima kao što su Booking.com, TripAdvisor, Holiday Check i drugi. Pored toga, veliki broj gostiju koji se iznova i iznova vraća u naš hotel, glavni nam je pokazatelj da smo na dobrom putu. To više nisu stalni gosti, to su naši gosti i prijatelji ove kuće. Što se tiče podneblja odakle gosti dolaze, utisci su naravno različiti, koliko su različiti i sami narodi među sobom. Ipak, doživljaj koji ovde imaju govori univerzalnim jezikom; jezikom zadovoljnog gosta.
Ukoliko akcenat stavimo na poslovnu elitu i profesionalce različitih profesija, koje su prednosti koncepta hotela Falkensteiner?
Najveći broj naših gostiju i jesu poslovni ljudi. Oni znaju da će ovde dobiti brzu i ekspeditivnu uslugu, kvalitetan san, i najbolji doručak u gradu. Hotel nema masivne grupe, ne nosi sa sobom haotični ambijent, već sofisticiranost i atmosferu mira koja je poslovnom gostu bitna i preko potrebna.
Koliko ste zadovoljni radom Falkensteiner Montenegro hotela, koji je otvoren ove godine?
Falkensteiner Hotel Montenegro je startovao u maju ove godine. Ovde nismo imali lak zadatak sa obzirom na to da je ovaj hotel postojao dugi niz godina pod drugim imenom i menadžmentom. Morali smo da ponudimo nešto novo i potpuno drugačije; jedinstven koncept dobre hrane, dobre usluge i doživljaja potpunog uživanja tokom odmora. Hotel je trenutno pun, tako da verujem da smo uspeli u ovom planu.
Koliko se koncept primorskih hotela razlikuje od onih u kontinentalnim sredinama?
Mi imamo upravo tu sreću da naša kompanija poseduje veliko iskustvo kada su u pitanju hoteli za odmor. Na hrvatskom primorju naših osam hotela i apartmanskih naselja već godinama posluje veoma uspešno, a kada su u pitanju planinski ili SPA hoteli Falkensteiner odlično zna svoj posao.
Ipak na kraju krajeva, cilj je isti, pružiti gostu jedinstven ugođaj i nezaboravno iskustvo, tako da kada sledeći put pomisli na odmor, bilo na planini ili moru, pomisli na Falkensteiner.
Ukoliko Vas stavimo u poziciju gosta, šta su Vaša osnovna očekivanja od jednog hotela?
Moram odmah na početku da napomenem da sam ja jako zahtevan gost. Dosta putujem, često sa porodicom koja u svom sastavu ima troje dece. Hotel u kojem odsedamo mora pre svega da održava vrhunski nivo higijene, da ima sadržaje za decu kao što su na primer dečija stolice u restoranu, ali i osoblje koje je spremno u sred noći da vam zagreje flašicu sa mlekom, ili da vam donese obrok za decu za manje od 10 minuta. Bitna mi je i centralna lokacija hotela, pošto uvek moram da nosim barem jedno dete. Ovo je moja lična kategorizacija, bez obzira na to koliko zvezdica hotel ima.
Bliži se jesen i lagani ulazak u hladni period godine. Kakvi su vaši planovi za period koji dolazi?
Svaki novi septembar za jedan gradski hotel znači izlazak iz nešto mirnijeg perioda i početak perioda prepunog dešavanja, velikih grupa i kongresa, visoke okupiranosti. Naši planovi su naravno da spremni dočekamo jesen, i da od ove godine ponudimo i neke novine, pre svega kada su u pitanju usluge hrane i pića. Naš šef, Božidar Stefanović već priprema nekoliko promocija kako bi gostima u Beogradu približio neke nove kuhinje i ukuse.
Što se grupacije tiče, ove godine imamo u planu da u Hrvatskoj nastavimo sa razvojem koncepta luksuznog kampinga tzv. glampinga, da otvorimo 2 nova hotela u Italiji, ali i da radimo na samoj promociji brenda Falkensteiner. Cilj nam je da Falkensteiner bude sinonim za pravi odmor, potpuno uživanje i i jedinstven ugođaj, jednom rečju da našim gostima, partnerima i kolegama postanemo životni saputnik i da zajedno stvaramo magične trenutke.