Od superiornog dizajna do tehnoloških inovacija, druga generacija omiljenog terenca prevazilazi očekivanja najzahtevnijih ljubitelja automobila
Range Rover Evoque oduševio je poštovaoce cenjenog brenda iz mnogo razloga. Pre svega, reč je o drugoj generaciji najmanjeg Rovera koji je u dizajnerskom smislu zadržao svoj prepoznatljiv, superioran izgled, ali i oduševio tehnološkim inovacijama. To zapravo znači da vozilo koje je kao poručeno za gradske gužve, ali i planinske izazove sada raspolaže većim mogućnostima i snagom. Upravo ta evolucija najviše intrigira poštovaoce brenda koji je od 2010. godine gradio i potvrđivao svoj status.

Pored korišćenja elektro motora, potpuno nova platforma Premium Transverse Architecture osnova je novog Rovera. Pripremljena za mild-hybrid i plug-in hybrid sisteme. Prednosti nove platforme su brojne i upravo tu se, od samih osnova, može sagledati evolucija omiljenog terenskog vozila. Za početak, novi Evoque ima za 13 % veću torzionu čvrstoću. Međuosovinsko rastojanje povećano je za 20 mm (na 2 681 mm), širi je za 96 mm (1 966 mm), dužina je povećana za simboličan 1 mm (4 371 mm), a visina za 14 mm (1 649 mm).
ClearSightGround View kamera povećava sposobnost vožnje novog modela u urbanim sredinama jer projektuje pogled ispod karoserije što stvara precizan uvid u sam teren. Nema potrebe objašnjavati do koje mere ova kamera olakšava parkiranje u svim zamislivim uslovima urbanih i ruralnih sredina.
Ukoliko se osvrnemo na sam dizajn prvo što je uočljivo su ravne površine. Moćnom izgledu novog modela doprinose i kapitalni i sitni elementi dizajna – inteligentna LED tehnologija, produžene linije žmigavca, kvake koje se nakon zatvaranja vrata vraćaju unutra, nove boje karoserije, mogućnost izbora crne boje krova zarad efektnog kontrasta. Za vozače sa specifičnim stilom na raspolaganju je sportska R Dynamic linija.
Enterijer spaja udobnost i luksuz po meri novog vremena. To se pre svega odnosi na pozicioniranje sedišta koje stvara mnogo više prostora i na prednjoj i na zadnjoj strani. Udobnost same vožnje povećana je u velikoj meri. Koža najvišeg kvaliteta ambijent u vozilu čini elegantnim i sofisticiranim.

Grejanje prednjih sedišta praktična je pogodnost prve vrste. Centralni deo instrument table opremljen je sa tri displeja, koji su u neaktivnom modu sasvim crni. Instrument tabla ima virtuelni kokpit dijagonale 12,3 inča, a na centralnoj konzoli su smeštena dva 10-inčna displeja sistema Touch Pro Duo. Kao što svi današnji vozači očekuju, sistem je kompatibilan sa pametnim telefonima preko Apple CarPlay i Android Auto. Posebnu prednost pruža daljinska konekcija sa vozilom posredstvom funkcije InControl Remote. Prtljažnik je povećan za 10 % na 591 litar. Sve je spremno za osvajanje terena.
Ergonomija je osnova komfora u ovom vozilu uz prostranost, preglednost i vrlo važnu estetsku komponentu. Pomenuto je da je novi Evogue je elektrificiran što je sasvim u skladu sa novim tendencijama u auto industriji kao refleksija ekološke svesti. Osim osnovnog dizelskog motora D150 (2.0-litarski 110 kW), koji je dostupan u kombinaciji sa pogonom na prednje točkove i manuelnim menjačem, sve ostale varijante modela Evoque su praktično mild-hybridi. U ponudi su tri benzinska i tri dizel motora.
Range Rover Evoque je nizom inovacija ne samo opravdao već i prevazišao očekivanja zaljubljenika u ovaj brend.